به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    ونیر کامپوزیت یا ترمیم ظاهر زیبایی دندان از دست رفته بیمار یکی از اهداف اصلی دندانپزشکی در ناحیه قدامی است. طی چند سال گذشته مواد و روشهای درمانی جدیدی روی صحنه آمده و عملکردهای ما را روز به روز بهبود می بخشد. بیشتر و بیشتر دندانپزشکان به جای سایر گزینه های درمانی ، رویکردهای محافظه کارانه و زیبایی مانند روکش مستقیم را ترجیح می دهند. 

     

    روکش های دندانی می توانند نقایص دندان را بپوشانند و لبخندی یکنواخت و روشن به شما بدهند.

     

    نقص می تواند شامل دندان هایی باشد که کج یا نامرتب ، بریده ، لکه دار یا تغییر رنگ یافته اند یا ممکن است مینای دندان شما فرسوده باشد.

     

    روکش ها بخشی از دندانهای شما را می پوشانند اما در واقع با تاج هایی که ضخیم تر هستند و کل دندان را پوشش می دهند - عقب و جلو متفاوت هستند. تاج ها معمولاً نیاز به تراش بیشتر دندان دارند که ممکن است با روکش به آن احتیاج داشته باشید یا نداشته باشید.

     

    اگر دندان های شما از نظر شکلی خوب هستند و فقط می خواهید شکل ظاهری آنها را تغییر دهید ، از جمله شکل یا رنگ آنها ، ممکن است روکش انتخاب خوبی باشد.

     

    از تاج معمولاً فقط برای دندانهایی استفاده می شود که آسیب بیشتری دیده باشند. به عنوان مثال ، اگر دندان شما شکسته است یا به کانال ریشه نیاز دارید ، تاج ممکن است راه حل بهتری باشد.

     

    یک دندانپزشک ممکن است بین 3 نوع روکش انتخاب کند: روکش کامپوزیت مستقیم ، روکش کامپوزیت غیر مستقیم و روکش پرسلن.

     

    روکش های کامپوزیت مستقیم ، روکش های ساخته شده از ماده رزین کامپوزیت است که مستقیماً روی دندان های شما قرار می گیرد.

     

    خیلی طول نمی کشد که دندانپزشک دندان های شما را برای استفاده از روکش آماده کند و روند استفاده از آن حداقل تهاجمی محسوب می شود.

     

    تفاوت اصلی بین روکش های کامپوزیت مستقیم و غیرمستقیم روند استفاده است - نه ماده واقعی مورد استفاده.

     

    دندان های شما همانند روکش های کامپوزیت مستقیم آماده می شوند ، اما روکش ها به صورت "غیرمستقیم" در خارج از دهان در مطب دندانپزشکی یا آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می شوند.

     

    تا زمان ساخت روکش های غیرمستقیم ، مجموعه ای از روکش های موقت دریافت خواهید کرد. در قرار بعدی ، روکش های کامپوزیت غیر مستقیم با یک لایه چسب روی دندان های شما قرار می گیرند.

     

    روکش های کامپوزیت غیرمستقیم بهتر از نسخه مستقیم در برابر سایش بیشتر مقاومت می کنند و در برابر شکستگی مقاومت می کنند. گرچه هزینه آنها بیشتر از روکش های کامپوزیت مستقیم است.

     

     

    روکش های چینی سفارشی برای دندان های شما از چینی ساخته شده است.

     

    دندانپزشک از دندان شما تأثیر می گذارد ، بنابراین می توان روکش را از قالب آزمایشگاه دندانپزشکی تهیه کرد ، روندی که ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد. هنگام انتظار ، مجموعه ای از روکش های موقت دریافت خواهید کرد ، دقیقاً مانند روکش های کامپوزیت غیر مستقیم.

     

    هنگامی که دندانپزشک آماده شد ، پوسته های ظریف چینی را در جلوی دندانهای شما سیمان کرده و آنها را به گونه ای شکل می دهد که حتی الامکان طبیعی به نظر برسند.

    حسین
    -
    بازدید : 322
    برچسب‌ها :

    همیشه وقتی اسم مهاجرت و به خصوص ادامه تحصیل در خارج از کشور را میشنویم، ناخودآگاه نام کشورهایی مانند کانادا ، آلمان و یا استرالیا به ذهنمان میرسد ولی آیا میدانستید کشورهایی هم هستند که با هزینه های کمتر نسبت به کشورهای ذکر شده و با همان کیفیت و رتبه بالا (در بعضی موارد حتی بهتر از آنها) میتوانید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید؟!

     

    در این مقاله قصد داریم شما رو با مهمترین مزایایتحصیل در کشور چین و مزایای تحصیل در کشور روسیه آشنا سازیم:

    کشور روسیه از جمله کشورهایی است که با داشتن دانشگاه های بسیار با کیفیت و سطح علمی بالا باعث شده است تا از چند سال گذشته شرایط ادامه تحصیل در روسیه محبوبیتی زیادی پیدا کند. داشتن یک مدرک معتبر بین المللی باعث می شود تا شما بتوانید علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر مشغول به کار شوید. از طرفی کشور روسیه در جهان یکی از برترین برگزارکنندگان دوره های آموزش تخصصی برای ریاضیدان ها، فیزیکدان ها، شیمیدان ها، زمین شناسان، مهندسان، برنامه نویسان، پزشکان و متخصصان در سایر رشته های علوم طبیعی به شمار می رود. 

     

    در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در روسیه  میپردازیم :

    تمایز تحصیل در روسیه نسبت به دیگر کشورها

     

                ·         طبق گزارشات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، روسیه در مقایسه با کانادا ، ژاپن و آمریکا ، چشم انداز بهتری برای ادامه  تحصیل دانشجویان بین المللی دارد.

                ·         تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی زندگی ای پر از هیجان وشگفتی را به ارمغان می آورد چرا که دانشجویان ازحمل و نقل عمومی ، موزه ، کتابخانه ، تئاتر ، کنسرت ، پارک و ... با شرایط ویژه استفاده می کنند ، همچنین برای استفاده از امکانات تفریحی و سرگرمی ها  از تخفیفات  بهره مند می شوند.

                ·         فاصله روسیه به خصوص شهر مسکو از ایران کوتاه است و تفاوت ساعت فقط سی دقیقه می باشد .

                ·         به دلیل روابط دیپلماتیک خوب ایران و روسیه اخذ ویزا و اقامت در روسیه بسهولت صورت میپذیرد .

                ·         تحصیل گروه پزشکی در روسیه (داروسازی ، پزشکی و دندانپزشکی) با دیپلم تجربی و ریاضی بدون در نظر گرفتن شرایط سنی انجام میشود.

                ·         اخذ بورسیه تحصیلی علی الخصوص برای متقاضیان واجد شرایط در مقطع دکترا  امکان پذیر است.

                ·         حدود 260 میلیون نفر در سرتاسر جهان به زبان روسی صحبت می کنند و حدود 10.5 میلیون خارجی به طور منظم روسی را آموزش میبینند. آماده سازی دانشجویان بین المللی  شامل دوره یک ساله زبان روسی است  که همان پادفک نام دارد. علاقمندان بتحصیل در روسیه ، بدون ارائه مدرک زبان و به صرف گذراندن این دوره در دانشگاههای روسیه مشغول بتحصیل خواهند شد .

                ·         تحصیل در دانشگاههای روسیه بسیار به صرفه تر از کشورهای اروپایی میباشد مخصوصا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی که هزینه های بسیار کمتر و ورودی آسان تری دارند.

    برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پذیرش و بورسیه در دانشگاه های روسیه ، هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو تماس حاصل فرمایید.

    کشور چین به دلیل رشد اقتصادی بالایی که در چند دهه اخیر داشته بر روی دانشگاه ها و منابع انسانی سرمایه گزاری کرده است و این امر موجب شده که بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های چین فراهم شود.

    چین به دلیل سابقه طولانی فرهنگ و تمدن و پیشرفت های علمی چشمگیر یکی از محبوب ترین مقصدهای مطالعه در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی می باشد. رتبه دانشگاه های پیشرفته و مدرن این کشور در رنکینگ های معتبر دانشگاه های سراسر جهان قرار گرفته است و همچنین در فهرست بهترین و ارزانترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند. تحصیل و زندگی در چین بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی و حتی سایر کشورهای آسیایی می باشد.

     

    در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در چین میپردازیم :

    تمایز تحصیل در چین نسبت به دیگر کشورها

     هزینه های مناسب زندگی در مقایسه با کشورهای غربی

                ·         در مقایسه با آمریکا ، اروپا و حتی برخی از کشورهای آسیایی نظیر هند ، مالزی و سنگاپور و . . .  زندگی و تحصیل در چین  مقرون به صرفه تر  میباشد .

                ·         شهریه دانشگاه های چین در اکثر رشته ها حتی در پزشکی بسیار مناسب است و همچنین بر خلاف دانشگاه های مشابه در غرب ، با شرایط خوب ، پذیرای دانشجویان ما هستند.

                ·         از نظر توان نظام دانشگاهی، چین در رتبه دوم قرار دارد. چندین دانشگاه برتر دنیا در چین واقع شده اند و علاوه بر ایران ، تمام کشورها مدارک تحصیلی چین را بخوبی ارزشیابی خواهند کرد. 

                ·         امکان تحصیل به زبان انگلیسی.

                ·         حتی بدون اینکه مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید، می توانید در اکثر دانشگاه های چین تحصیل کنید.

                ·         برای آینده شغلی دانشجویان مخصوصا علاقه مندان به تجارت فرصت خوبی می باشد.

                ·         مراکز علمی در چین به دانشجویانی که سابقه تحصیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند  تسهیلات بورسیه + مقرری اعطا خواهد کرد

                ·         استقرار در محیط خوابگاهی بسیار دلپذیرهمراه با امکان استفاده از کلیه تسهیلات درمانی ، ورزشی ، رستوران ، کمپ دانشجویی و . . .

                ·         امنیت بالای شهروندان در چین.

                ·         امکان قرار گرفتن در جریان سرعت توسعه اقتصادی و تکنولوژی چین.

                ·         دریافت ویزای تحصیلی چین برای دانشجویان و همراهان وی به سادگی انجام میشود..  

     

    هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو برای مشاوره رایگان جهت تحصیل در چین تماس حاصل فرمایید.

    مزایای موسسه بنیاد جهانی پژوها:

                ·         نیم قرن سابقه و تجربه در زمینه اعزام دانشجو.

                ·         دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری

                ·         تمدید بموقع مجوز فعالیت توسط ارگان مربوطه

                ·         موفقیت 98 درصدی از پروند های در دست اقدام

                ·         پاسخگویی بموقع توسط موسسه.

                ·         مشاوره رایگان.

                ·         ارائه کلیه خدمات اعزام ، پذیرش ، صدور ویزا ، تهیه بلیط مناسب ، خدمات استقبال ، انتقال و راهنمایی در کشور مقصد ، همراهی دانشجو تا یک هفته پس از ورود و پشتیبانی تا پایان سال اول.

                ·         جزو موسسات برتر اعزام دانشجو.

                ·         مهم ترین امتیاز ما رضایت 97 درصدی مشتریان از مجموعه ماست.

                ·         نماینده رسمی و انحصاری دانشگاههای کشورهای چین و روسیه در ایران.

     

     

       http://www.studentvisa.ir

    تلفن تماس 88792553

     

     

     

     

    حسین
    -
    بازدید : 398
    برچسب‌ها :

    انتخاب یک کلینیک مناسب و لاکچری در حین حال با قیمت مناسب برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی همواره از دغدغه‌های مراجعین و زیباجویان بوده است. امروز می‌خواهیم ببینیم که بهترین کلینیک زیبایی و لاغری چه ویژگی‌هایی دارد. مواردی و نکاتی که در این مقاله مطرح می‌کنیم، به شما کمک می‌کنند تا مرکزی مناسب برای خدمات پوست و مو و لاغری انتخاب کنید و بهترین خدمات و درمان‌ها را دریافت نمایید. پس با ما همراه باشید تا ببینیم منظور از بهترین یعنی چه.

    کلینیک ، یکی از مفاهیمی است که در دنیای پزشکی به کرات از آن استفاده می شود ، و تقریبا به گوش همه ی ما آشنا است.هدف اصلی هر کلینیک زیبایی ولاغری باید هدیه کردن زیبایی طبیعی و سلامت روحی و جسمی به مراجعین خود باشد ، امروزه بسیاری از افراد به زیبایی خود اهمیت می دهند و به دنبال راهی برای جوانسازی، لاغر شدن و یا لیزر موهای زائد خود هستن.

     

    کلینیک به مطب یا درمانگاهی گفته می شود که خدمات پزشکی در حوضه های مختلف پزشکی ، زیبایی  و یا لاغری به زیباجویان ارائه می گردد.افراد باید در انتخاب کلینیک های زیبایی دقت زیادی داشته باشند ، زیرا در صورتی که به بهترین کلینک های زیبایی مراجعه نکند ممکن سلامتی خود و اطرافیانشان را به مخاطره بندازن.

     

    ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی در تهران

                         ·زیر نظر وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی باشد و دارای مجوز باشد

                         ·مجهز، آرام و استریل باشد

                         ·کادر متخصص داشته باشد

                         ·پرسنل آن خوش برخورد و توجیه باشند

                         ·هزینه مناسب دریافت کنند و گران نباشد

                         ·پشتیبانی آنلاین در واتساپ یا اینستاگرام داشته باشد

                         ·مسیر رفت و آمد سر راست باشد

    کلینیک رویای آبی(بلوتاچ) جزء معدود کلینیک هایی در تهران یا سطح کشور می باشد که همه این ویژگی ها را دارد و همه روزه شاهد حضور بهترین سلبریتی های ایران در آن هستیم که به زیبایی خود بسیار اهمیت میدهند. این کلینیک چندین متخصص لاغری و تغذیه، متخصص پوست و مو، متخصص زنان و زایمان را دارد که بهترین خدمات را در اختیار مراجعین خود قرار می دهد.

     

    حسین
    -
    بازدید : 388
    برچسب‌ها :

    سالهاست که فناوری و علوم پزشکی دست به دست هم داده‌اند تا نوآوری‌های لازم را در طراحی تجهیزات پزشکی و مراقبتی اعمال کنند. به طوری که تا به امروز پیشرفت‌های مداوم در زمینه داروسازی و پزشکی باعث نجات میلیون‌ها انسان و بهبود بسیاری دیگر شده است. همانطور که زمان می‌گذرد و فناوری همچنان پیشرفت می‌کند، نمی‌توان به صراحت گفت که پیشرفت پزشکی بعدی چه خواهد بود. در اینجا قصد داریم شما را با جدیدترین فناوری تجهیزات پزشکی و مراقبتی در دنیا آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید!

    تجهیزات استنشاقی هوشمند

    اصولا برای کمک به بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی حاد و مزمن از تجهیزات استنشاقی مانند نبولایزر و انواع افشانه‌های تنفسی استفاده می‌شود. این تجهیزات که گزینه اصلی درمان بیماران آسمی هستند؛ اگر به درستی مصرف شوند برای ۹۰٪ بیماران موثر خواهند بود. اما تحقیقات نشان می‌دهد که چیزی حدود ۵۰% بیماران از این تجهیزات پزشکی به درستی استفاده نمی‌کنند. از این رو اخیرا برای کمک به مبتلایان به آسم در مدیریت بهتر وضعیت خود، دستگاه‌های استنشاقی هوشمند مجهز به بلوتوث تولید شده است. در واقع دستگاه کوچکی به تجهیزات استنشاقی متصل می‌شود که تاریخ و زمان هر دوز و اینکه آیا به درستی مصرف شده است یا خیر را ثبت می‌کند. سپس این داده‌ها به تلفن هوشمند بیمار ارسال می‌شود تا بتواند وضعیت خود را پیگیری و کنترل کند. طبق آزمایشات بالینی، خوشبختانه با این فناوری دوز مصرفی داروها به میزان زیادی کاهش پیدا کرده است.

    تجهیزات تنفسی هوشمند

    جراحی رباتیک

    در طی جراحی رباتیک، جراحان می‌توانند اقدامات بسیار پیچیده‌ای را انجام دهند که در حالت عادی بسیار سخت یا غیرممکن هستند. تجهیزات پزشکی که در قالب ربات اما تحت فرمان جراح برای کمک و تقویت کار عمل می‌کنند.

    جراحی ربات

    حسگرهای وایرلس مغز

    این حسگرهای وایرلس (بی‌سیم) پس از قرار گرفتن در مغز، به پزشکان در اندازه‌گیری دما و فشار داخل مغز کمک خواهند کرد. از طرفی با وجود آن‌ها، دیگر نیاز به جراحی‌های بعدی پس از جراحی اول نیست.

    چاپ سه‌ بعدی

    اصولا دقت ابعاد و دوام تجهیزات پزشکی تولید شده با فناوری چاپ سه بعدی بسیار بالا است و معمولا برای تولید پروتزها و ایمپلنت‌ها استفاده می‌شود. به عنوان مثال، از این فناوری می‌توان برای طراحی قرص‌هایی استفاده کرد که حاوی چندین دارو هستند و بیماران به راحتی می‌توانند بر مصرف آن‌ها نظارت کنند.

    اندام‌های مصنوعی

    با ظهور چاپ سه‌بعدی، احتمال ظهور چاپ زیستی به عنوان یک فناوری پزشکی نیز زیاد شد. به طوری که امروزه به کمک تجهیزات پزشکی پیشرفته چاپ زیستی، امکان بازسازی سلول‌های پوستی ناحیه سوخته شده بدن فراهم شده است. دانشمندان توانسته‌اند قلب، رگ‌های خونی، تخمدان‌های مصنوعی و حتی پانکراس را نیز تولید کنند. سپس این اندام‌های مصنوعی در بدن بیمار رشد می‌کنند تا جای عضو معیوب اصلی را بگیرند. در حالی که این عضو مصنوعی توسط سیستم ایمنی بدن رد نمی‌شود.

    دستگاه‌های ردیاب سلامتی

    با ظهور فناوری بلوتوث در سال ۲۰۰۰، دستگاه‌های ردیابی مانند ساعت و دستبند هوشمند طراحی شده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای ردیابی آمادگی جسمانی، ضربان قلب و الگوی خواب استفاده کرد. هدف آن‌ها حفظ تناسب اندام به منظور کنترل افزایش آمار ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت و بیماری‌های قلب و عروق است.

    داروهای سفارشی

    اخیرا برای درمان بیماری‌هایی مانند سرطان، داروهایی بر اساس آرایش ژنتیکی فرد طراحی شده‌اند. طبق تحقیقات، این داروی سفارشی بسیار موثرتر از سایر روش‌های درمانی است؛ زیرا به تومورهای دارای ژن‌ها و پروتئین‌های خاص بیمار حمله می‌کند و با ایجاد جهش ژنی باعث تخریب تومور می‌شود. از داروهای سفارشی می‌توان برای درمان آرتریت روماتوئید و کاهش علائم و آسیب‌های مفصلی نیز استفاده کرد.

    واقعیت مجازی

    اخیراً دانشجویان پزشکی توانسته‌اند با استفاده از فناوری و تجهیزات پزشکی پیشرفته، به تجربه واقعی زندگی نزدیک شوند. ابزارهای پیشرفته VR (Virtual Reality) با ارائه درک بصری از نحوه اتصال آناتومی انسان به آن‌ها کمک می‌کنند تا از نزدیک تجربه کنند. همچنین از این تجهیزات برای کمک به تشخیص و ارائه برنامه‌های درمانی استفاده می‌شود که ثابت شده در توانبخشی و بهبودی بیمار بسیار مفید بوده‌اند.

    پزشکی از راه دور

    طبق آمار در حال حاضر حدود ۶۰٪ از بیماران از فناوری تله هلث استفاده می‌کنند. چرا که به بیماران اجازه می‌دهد از طریق دستگاه‌های دیجیتال خود خدمات و مشاوره پزشکی دریافت کنند و منتظر قرار ملاقات حضوری با پزشک خود نباشند. به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن؛ زیرا امکان مراقبت در منزل با هزینه‌ای مقرون به صرفه برای آن‌ها فراهم می‌شود.

    پزشک از راه دور

    سخن آخر

    مطمانا با تغییراتی که فناوری می‌تواند در تجهیزات پزشکی عادی و مراقبت در منزل مانند دستگاه اکسیژن‌ساز، بای‌پپ، پرفیوزر، تخت بیمار، تشک مواج، ساکشن، کپسول اکسیژن، ماسک و لوله‌های تنفسی، مانتورینگ، ونتیلاتور و حتی ویلچر ایجاد کند؛ بیماری‌ها راحت‌تر کنترل خواهند شد و بیماران طول عمر بیشتری پیدا خواهند کرد. امکان واگذاری و اجاره هرکدام از این تجهیزات پزشکی در فروشگاه تجهیزات پزشک ‌تجهیز فراهم است. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت عالی را از دست ندهید!

    منبع : https://pezeshktajhiz.com/blog/

     

    حسین
    -
    بازدید : 385
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 56
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه